Niko ne sfaca da je ovo objekat 2 u 1 :nadvoznjak i most u jednom. I nemojte biti cepidlake, kao smetaju one betonske plocice sa strane nasipa koje su se malo izvrndupecile, te dubina vode... mozda su samo trebali metnuti sa strane stubove za privezivanje plovila...
Nadvožnjak je izgrađen po planu i kvalitetno, samo nije dogovoreno sa onima odozgo koliko kiše će da šalju. Sa kvalitetnom i po planu napravljenom kofom kapaciteta 5 litara ne može se zahvatiti 6 litara vode. Biće prelivanja.
A,garancija? Dobije se u svakoj prodavnici bele tehnike,a za ovo…Da li su potpisali garanciju na “proizvod”? Da li je ova “proba vode” bila da se pokaže da je valjano uradjeno ili da ne valja?
Kako se inače proba da li je dobro uradjeno?
Šta još da pitam, a da se shvati šta mislim?!
Milim jedno +10buaeva kada sl put padne kisa da ovi iz jkp sto idu na miting dodju u ns neka poneau kantice lopatice sendvixe ce dobiti i koju crvenu da izigravaju sns pumpe zA vodu .Hvala platili amo taj nadvoznjak i cekali godinu danna duze nek resavaju.Imaju ovih spremnih .
Tendenciozno je dovoditi u vezu kvalitet radova sa rezultatima tih radova.
Rezultati su izvedeni perfektno, a sezona jedrenja na Partizanskoj otvorena na vreme za bugarske turiste.
Sa aspekta željeznice most je verovatno dobro odrađen ali to je nadvožnjak,dok je ono ispod mosta podvožnjak i izgleda da je sada gore nego što je bilo. Čak nisu presvukli ni svežim asfaltom, možda nadajući se da će kroz pukotine i rupe voda pre da ode u zemlju. I to beše jedan od razloga što sam se odselio u okolinu NS a nesrećnim Novosađanima neka bog pomogne, naravno onima koji veruju u njega a ostali u se i u svoje kljuse. Ionako je ceo cirkus bio zbog mosta a ne zbog kade.
Naravno
Svaka cast izvodjacima radova
Toliko str nezahvalni i … tendenciozni
Jel drzi vodu ? drzi
Jel u vinkli voda ? jeste
Ko vam je kriv sto izvodjac radova na bazenu na spesnu nije radio podvoznjak … e onda bi oticala voda ovako … drzi kao upasovano.
Tačno je da ne može da primi toliku količinu kiše ali nije tačno da je problem sa atmosferskim padavinama rešen. U prevodu, nešto što je bio problem 1985 i 1995 i 2011 još uvek je problem i eSeNeS ga nije rešio. Ne mogu ga ni rešiti jer su kupili diplome osnovnih škola i dalje. Da biste pristupili rešavanju bilo kakvog problema, za početak treba da ste pismeni.
Znači, da ne verujemo svojim očima nego njihovom saopštenju. Ni reči izvinjenja, ko je dao ostavku/dobio otkaz... Iznenađenje bi bilo da su nešto uradili kako treba.
Za te količine padavina je kriva prethodna vlast. Zahvaliti njima što se sad ovoliko atmosferskih padavina obrušava na narod i preti da uništi svu ovu prelepu infrastrukturu i Promenade i novogradnje i ostale ponose naše domovine. Sve je u savršenom, micim, onako...
Pošto je ovo "istorijski projekat" onda isprojektuješ "istorijsku crpnu stanicu" za "istorijske padavine", položiš "istorijski cevovod" do kanala i rešiš "istorijski problem". Pošto nas kineski radovi koštaju "istorijski preskupo" par miliona više bi bila mala "istorijska žrtva". Zbog tog "istorijski propuštenog trenutaka" "istorijski menadžment" železnice mora da saopštava "istorijske gluposti"
Hahahahah ja se izvinjavam al moram da se smejem, šta znači da je TENDENCIOZNO I (ovo posebno) ZLONAMERNO postaviti pitanje da li je nešto uradjeno kako treba. Gospodo, 3 metra vode se nalazilo u podvožnjaku a sudeći po slikama, taj "kvalitetno" odradjen posao je omogućio da voda odvali betonske ploče.
Da se nije malkice samo štedelo na materijalima? :)
Samo vi kopajte sebi dublju rupu, pućićete ko balon.
A da, pa zaboravili su da nam kazu da su u tom jako dobrom i projektu i izvodjenu radova predvideli da kupimo camce i brodove , pa da mozemo da plovimo ispod, recimo kao u Holandiji!
I verovatno ništa nisu slagali. Verovatno je projekat takav, i moguće je da su prema njemu radovi izvedeni kvalitetno. E sad, što je projekat takav da od radova nema vajde za vozače, to nije problem železnice. Njihovi vozovi lepo idu gore, a za automobile nisu oni zaduženi...
Problem je što su se hvalili kako je "problem" rešen.
Pankeru, prvo skoči pa reci hop!
Problem je ogroman broj zgrada, što stambenih, što poslovnih, koji je nikao poslednjih 10-ak godina i koje su priključene na postojeću infrastrukturu, tj. kanalizaciju koja nije dirana 40 godina.
VLADA NEOPISIVA POVRŠNOST I ODSUSTVO ODGOVORNOSTI Srđan Karanović za “Blic”: U vremenu pred nama biće kvantiteta, ali kvaliteta neće, ili ćemo dugo čekati na njega
Najviše me svakodnevno, na svakom koraku izluđuje glupost. Sve je više glupih misli, glupih odluka, glupih postupaka… Kao da ljudi uživaju u tome da rade posao koji ne znaju, da se izjašnjavaju o stvarima o kojima ne znaju dovoljno ili nemaju pojma… - kaže proslavljeni reditelj Srđan Karanović.
Super su uradili, vidi se.
A spajanje kanalizacione i mreze za odvod tek stize na naplatu.
Ovi novi bulevari na mestu starih pruga plivaju u vodi posle tri kapi kise.
Ma sigurno sam ja neki nezadovoljnik koji izmislja.
Dakle, sanacija je urađena perfektno, problem je bio rešen. Međutim, mi smo zli i tendenciozni i nismo ni primetili da nije bilo vode ispod nadvožnjaka dok je suvo i nema kiše, što je direktna posledica ovog vrhunskog posla. I sada smo se uhvatili neke sulude ideje da sistem za odvodnjavanje treba da funkcioniše kada pada kiša! Ih kakvi smo! Želimo da sistem radi kada ima vode, a ne samo kada je sunce.
Je i na betonskim blokovima ispod mosta jer su blokovi propali u zemlju od muke i zbog vode koja se slila sa celih 20 m nadvožnjaka na jedno mesto a ne na četiri kako bi trebalo. SnS projektant i nadzor su predvideli kišicu i stavili najmanju i najjeftiniju kinesku pumpu umesto projektovano x2 ali kakvi su ovi bolonjci dobro je da nije odnelo nadvožnjak. Onaj Titov je trajao 60 god videćemo kolko će sijev trajati duže od 10 godišnje garancije.
dovoditi kvalitet radova na železničkom nadvožnjaku u pitanje, kada još uvek stoji nakon jučerašnjeg pljuska. Treba ga dovoditi u pitanje (kvalitet radova ) ne nadvožnjak, ako se ne daj bože sruši nakon prolaska voza.
Ispod tog potputnjaka nista nije ni radjeno, osim novih metalnih resetki za slivnike,ostao je cak i stari asfalt ! Nivo mosta se spustio za 5-10 cm sto smo videli puno puta kad kamion sa nekim teretom ošine i zagrebe plafon. Ovde je u pitanju cista fizika,nece puno vode da ide gore,treba pumpa,koje naravno nema !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Železnica" o potopu u Partizanskoj: Tendenciozno je dovoditi kvalitet radova u pitanje
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.05.2023.
•15:14 > 15:26
Komentari 49
Garisa
Milan
Alex
Dzabe kvalitetan nadvoznjak kad vozom ne mozemo do kuće.
Pinter
Bure drzi vodu a majstori otisli odavno.
Nezahvalnici.
ZX
w/e
hoću garanciju dok
Kako se inače proba da li je dobro uradjeno?
Šta još da pitam, a da se shvati šta mislim?!
Lala
zatrabant
Dok nije rešeno kosovsko pitanje
Bojan
Rezultati su izvedeni perfektno, a sezona jedrenja na Partizanskoj otvorena na vreme za bugarske turiste.
rista todorović
/
i svakog sns bota prozvati
Veljaš
Mile Sauer
Svaka cast izvodjacima radova
Toliko str nezahvalni i … tendenciozni
Jel drzi vodu ? drzi
Jel u vinkli voda ? jeste
Ko vam je kriv sto izvodjac radova na bazenu na spesnu nije radio podvoznjak … e onda bi oticala voda ovako … drzi kao upasovano.
Dete rock'n rola
Tačno
Ko to ne zna
Vasa Ladački
boger
Iznenađena
scp - 096
Servia
Pićuka
Scofild
Sinišije
Dudule
Džo
asfga
Da se nije malkice samo štedelo na materijalima? :)
Samo vi kopajte sebi dublju rupu, pućićete ko balon.
MikiLiman4
Mojsije
Lune
Saša
Pankeru, prvo skoči pa reci hop!
Problem je ogroman broj zgrada, što stambenih, što poslovnih, koji je nikao poslednjih 10-ak godina i koje su priključene na postojeću infrastrukturu, tj. kanalizaciju koja nije dirana 40 godina.
Bez srama
Najviše me svakodnevno, na svakom koraku izluđuje glupost. Sve je više glupih misli, glupih odluka, glupih postupaka… Kao da ljudi uživaju u tome da rade posao koji ne znaju, da se izjašnjavaju o stvarima o kojima ne znaju dovoljno ili nemaju pojma… - kaže proslavljeni reditelj Srđan Karanović.
B
A spajanje kanalizacione i mreze za odvod tek stize na naplatu.
Ovi novi bulevari na mestu starih pruga plivaju u vodi posle tri kapi kise.
Ma sigurno sam ja neki nezadovoljnik koji izmislja.
@Joca
cokanj
Ja
9
NS_BOB
S
AV
Sve je ovo stvar korupcije i previse betona
Ahab
S
pajo patak
Viktor
Ciri
Lalo
Dejan
Joca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H